Nalezeno 559 výsledků hledání

Zpět

od Michaela.Skokanova
20 led 2016, 19:16
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Michaela Skokanová

Jsem studentka 1. ročníku PřF UPOL a Piráti mě zaujali svým programem, protože je to jediná strana, se kterou se dokážu plně ztotožnit. Do činnosti se ráda zapojím jak bude potřeba (vždycky mě bavilo psát články, proto bych mohla pomoct např. v mediální oblasti).
od Michaela.Skokanova
22 led 2016, 19:21
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Michaela Skokanová

Děkuji za přijetí a přivítání, doufám, že budu co nejužitečnější :)
od Michaela.Skokanova
20 dub 2016, 18:51
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Vlákno úlevné

Kde to sakra jsem? Kam jsem se to sakra zase dostal?
- Princ Drsoň
:?
od Michaela.Skokanova
30 zář 2016, 11:20
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: clenstvi

Homo Pyratus píše:ste jen banda blbcu co asi netusi jak a co by meli byt hlavni body programu.-)
no, v tom případě jsi možná v nesprávné straně a nejlepší bude, když si uděláš vlastní a po svém, just sayin'... ;)
od Michaela.Skokanova
30 zář 2016, 11:55
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

ste jen banda blbcu co asi netusi jak a co by meli byt hlavni body programu.-) no, v tom případě jsi možná v nesprávné straně a nejlepší bude, když si uděláš vlastní a po svém, just sayin'... ;) Uz te napadlo, ze bys mohla byt v nespravne strane ty? Ja jsem si po tom co ctu, uplne jisty. To Pyrát b...
od Michaela.Skokanova
30 zář 2016, 12:14
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Martin Broz píše:To je všechno? Tedy potvrzeno samotnou husou.
Co jsi čekal, že před tebou začnu obhajovat svoje právoplatné pirátství? :D Nějak nemám tu potřebu, promiň :weep: Kdyžtak si na to můžem založit vlastní vlákno, kdybys fakt chtěl, ale za zaspamování cizího vlákna mi tahle debata úplně nestojí :?
od Michaela.Skokanova
21 říj 2016, 21:38
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Zasedání KSOLK listopad

Z vyšší moci mně svěřené vyhlašuji listopadovou schůzi KSOLK na 3.11. od 17:00 v Garchu.