Nalezeno 23 výsledků hledání

Zpět

od Michaela.Kleslova
23 říj 2017, 15:45
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Michaela Kleslová

Ahoj, jmenuji se Michaela Kleslová a v současné době studuji čtvrtý ročník na gymnáziu v Karlových Varech, pracuji dočasně jako sanitářka v dialyzačním středisku Fresenius Medical Care a v neposlední řadě jsem krajskou koordinátorkou v Karlovarském kraji u Pirátů.:-) O členství mám zájem z prostého ...
od Michaela.Kleslova
29 říj 2017, 16:02
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Krajská schůze 31.10.

Ahoj piráti a pirátky, na základě pověření předsedy KS svolávám první povolební krajskou schůzi, která se bude konat 3 1.10.2017 od 16:30 v zasedačce (5. patro) v ulici Jugoslávská 3, Karlovy Vary . Na programu jsou body: 1. Školení ke komunálním volbám 2018 a o vnitřním fungování Pirátské strany 2....
od Michaela.Kleslova
10 pro 2017, 14:39
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: KF KvK 36/2017 Karlovarské VyOsení 2018 - rozprava

Lucko, vaše rady beru vážně a jsem za ně ráda - mohu se z nich poučit. Jestli je to celé špatně, byla bych ráda, kdybyste mi s tím pomohli. Máte bohatší zkušenosti, ze kterých bych i já ráda čerpala. VyOsení v KV samozřejmě přesunout mohu, jen je to téměř celé domluvené, kromě proma. Můžeme to přesu...
od Michaela.Kleslova
12 pro 2017, 00:27
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: KF KvK 37/2017 PaRo projekty KvK 2017

Pecha Kucha Night Karlovarský kraj Projekt: PechaKucha Night Řešitel: Michaela Kleslová Kontrolor: Příslušný orgán: Zahájení: 01.01.2018 Ukončení: 31.12.2018 Minimum prostředků: 10 000 Kč Maximum prostředků: 25 000 Kč Veřejně prospěšný účel projektu Znovuoživí město a přivede něco nového do našeho k...
od Michaela.Kleslova
02 led 2018, 21:47
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: práce koordinátora KvK