Nalezeno 269 výsledků hledání

Zpět

od Jan.Bednarik
03 lis 2017, 23:54
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Jan Bednařík

Ahoj Piráti, představil jsem se včera na krajské schůzi, ale pro úplnost se představuji i zde. Jmenuji se Jan Bednařík, jsem ročník 1986. Pracuji jako OSVČ, převážně návrh a vývoj internetových aplikací. Pirátské hnutí sleduji od počátku vzniku, ale až před letošními volbami jsem se začal trochu ang...
od Jan.Bednarik
04 lis 2017, 12:49
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Jan Bednařík

Chtěl jsem nejdříve piráty poznat osobně, a udělali dobrý dojem, tak jsem přihlášku rovnou vyplnil :-) Projednávat se bude ale až na schůzi MS Olomouc.

Také se těším na spolupráci.
od Jan.Bednarik
24 říj 2017, 12:07
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Ivan Bartoš - Antifa ?

Uvědomte si, že tohle není jen nějaké diskusní fórum Pirátů, ale nástroj pro komunikaci s veřejností a voliči. A veřejnost sem bude chodit čím dál více. Kde jinde by se taky dozvěděli informace z první ruky? A stejně tak novináři a političtí oponenti to tu budou prohledávat skrz na skrz. A budou hle...
od Jan.Bednarik
07 lis 2017, 01:28
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Plnohodnotná Evidence lobbistických kontaktů

Mám návrh na trochu jinou koncepci registru lobbistických schůzek. Pro piráty by to bylo skoro stejně jednoduché, jako tady na fóru. Přihlásí se přes OpenID / PirateID a vyplní jen formulář obsahující pár textových políček: * datum schůzky * název * zápis * přijaté výhody * poskytnuté výhody Žádné z...
od Jan.Bednarik
07 lis 2017, 16:15
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Nestálo by za to mít možnost ke schůzce evidovat i přílohy? Scan dokumentu, záznam diktafonu, fotku jako doklad atd? Určitě jo. Některé schůzky zapsané tady na fóru přílohy mají. Já jsem udělal návrh na takovou minimalistickou funkční verzi. Ale je to především základ, na kterém se dá dále stavět. ...
od Jan.Bednarik
15 lis 2017, 12:29
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno