Nalezeno 70 výsledků hledání

Zpět

od Zbynek.Janoska
28 úno 2018, 22:14
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

[Přijat] Zbyněk Janoška

Ahoj všem, jmenuji se Zbyněk Janoška (31 let, bydliště Vracov, okr. Hodonín). Pracuji jako programátor v České společnosti ornitologické, předtím jsem pracoval jako analytik v Centru dopravního výzkumu, kde jsem se zabýval bezpečností dopravy. K Pirátům chci vstoupit nejen proto, že se ztotožňuji s ...
od Zbynek.Janoska
28 úno 2018, 22:46
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

[Přijat] Zbyněk Janoška

Ahoj všem, rád bych se stal členem místního sdružení Slovácko. Jmenuji se Zbyněk Janoška, je mi 31 let a bydlím ve Vracově. Pracuji jako programátor pro Českou společnost ornitologickou, dříve jsem pracoval jako analytik v Centru dopravního výzkumu, kde jsem se zabýval bezpečností dopravy. Piráti se...
od Zbynek.Janoska
15 bře 2018, 00:28
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Zákaz používání olověných broků

Ahoj všem, chtěl bych otevřít diskuzi k zákazu olověných broků. Evropská Chemická Agentura na popud Evropské komise připravila návrh zákazu používání olověných broků na mokřadech. Důvody pro zákaz jsou následující: 1) dochází k otravám ptactva (postřelení ptáci, z kontaminované vody nebo půdy, konzu...
od Zbynek.Janoska
15 bře 2018, 12:09
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Zákaz používání olověných broků

Ales.Jakl píše:
15 bře 2018, 08:17
Pošli prosím podklady Radkovi Holomčíkovi, aby mohl námět přetavit v legislativní návrh.
Díky, připravím podrobnější rešerši, na kterou sem dám pak taky odkaz.
od Zbynek.Janoska
16 bře 2018, 10:50
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Nikdo nenuti tehotne matky a deti konzumovat zverinu ktera muze obsahovat olovene broky. To je sice pravda, ale existují studie, které potvrdily, že děti, které častěji konzumují zvěřinu, měly snížené IQ (https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26161681), čili není to pouze hypotetické. Olovo se navíc ...
od Zbynek.Janoska
16 bře 2018, 14:21
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno