Nalezeno 428 výsledků hledání

Zpět

od Marketa.Gregorova
13 lis 2012, 22:52
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Schůze KS JmK - listopad 2012

Ahoj!
Sice se ještě neznáme, ale chci vás poznat - takže díky navigaci Toma vás můžu oblažit informací, že přijdu. ;D
od Marketa.Gregorova
21 lis 2012, 23:42
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Markéta Gregorová – PŘIJATA

Krásný večer, vážení, majorita z vás mě asi už poznala na schůzi JmK. :) Jsem studentkou prvního semestru v 1. ročníku na Masarykově univerzitě, obor Mezinárodní vztahy a Evropská studia. Devatenáct let jsem vyrůstala v Mostě, kde se sice v politické i společenské situaci vyznám lépe, poslední dobou...
od Marketa.Gregorova
20 pro 2012, 22:43
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Vánoční stres a pečení cukroví.

Předvánoční stres nemám a neznám, recept je snadný: Nechci.
Tip na cukroví mám a recept je snadný! Jde o vosí hnízda - protože jsou nejlepší; s rumem (variabilní množství "co ruka dá"); nepečená; snadno googlitelná; a v případě nedostatku vůle k jejich přípravě se dá zužitkovat i samotný rum. :)
od Marketa.Gregorova
07 led 2013, 16:01
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Socializace 8.1.2013

Ah, super, tohle vlákno mi uniklo, díky!
Anyway, jestli to je nabídka, pak beru a v půl budu na čáře, jsi zlatý. :)

Edit: Už nic, Ondra mi napsal návod, který jsem pochopila, takže naviděnou ;D
od Marketa.Gregorova
07 led 2013, 15:17
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Socializace 8.1.2013

Jelikož bych se o zajímavých událostech poslední dnů taky ráda pobavila s někým osobně ale nemám know-how k nalezení dredu ani číslo na Ondru, můžeš mě prosím navést/dát číslo? Pokud tam smím ;D Díky :)
od Marketa.Gregorova
09 led 2013, 15:47
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Vyuka anglictiny pro Piraty (pripravne vlakno)