Nalezeno 52 výsledků hledání

Zpět

od Zdenek.Hrib
06 úno 2017, 10:09
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Spravedlnost - koncept bodu

sorry jako, ale ten návrh vypadá jako by ho psal exekutor. zaměřuje se primárně na usnadnění vymáhání nezpochybnitelných finančních pohledávek a to i za cenu buzerace 95% slušných lidí a firem. stručně: Zrušení doživotního mandátu soudců - toto je nutné přesně říct jak si to představujeme. pokud bud...
od Zdenek.Hrib
06 úno 2017, 23:32
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Spravedlnost - koncept bodu

ok, tak to bysme měli https://redmine.pirati.cz/issues/4030#note-34 a teď se teda hrdě hlásím že převezmu svou část odpovědnosti za úklid po téhle společné párty. obvolal jsem pár známých právníků a vytáhl z nich co považují za aktuální problémy justice. konkrétně šlo o advokáta, pracovníka nejvyšší...
od Nikezeus
23 bře 2017, 12:08
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Alimenty (rodina po rozvodu)

V případě výživného jsou v NOZ vágně řešeny tyto věci: 1. Max věk do kterého se má platit výživné. Osobně bych stanovil 18 let. Poté už je dítě dospělý človek, pokud dítě s povinným(t.j. většinou otcem) vychází dobře, určitě se třeba na podpoře během studina na VŠ dohodnou. 2. Minimální výživné, na ...
od Vladimir.Lansky
02 dub 2017, 16:01
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Střídavá péče - podpora Pirátů

Ten, kdo si střídavou péčí neprošel, by tuto tématiku tady neměl řešit. Ten,kdo si jí prošel a prochází (jako já a již jsem se tady v úvodu k tomu vyjádřil) musím konstatovat,že střídavá péče je výborná ,pokud 1) rodiče jsou normální a dohodnou se skoro na všem a střídavka probíhá bez emocí jedné ne...
od Robert.Magni
14 úno 2017, 22:25
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Všeobecný základní příjem - volby 2017