Nalezeno 154 výsledků hledání

Zpět

od Ondrej.Marek
23 kvě 2014, 09:21
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Miluš Kotišová

Ahoj, jestli budeš mít čas, tento čtvrtek (29.5.) se koná pravidelná schůzka Krajského sdružení Praha, kdy bys mohla podat přihlášku a požádat o členství. Místo konání je Pirátské centrum Praha - Řehořova 19, Praha 3 Žižkov, čas začátku zpravidla 19:00, délka do cca 22:00. Pokud bys to nestíhala ten...
od Jiri.Vodrazka
11 říj 2016, 18:16
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Jiří Vodrážka

Dobrý den, k Pirátům se chci přidat, protože mě velice zajímá, co se děje okolo mě a nechci stát jen stranou. Rád bych pomohl k fungování strany a snad i k získání nových členů, voličů a sympatizantů. Jsem sice teprve student, ale i tak už se chci podílet na dění ve své obci a svém kraji. Českou pir...
od Ales.Jakl
27 pro 2016, 23:51
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Osobnosti na kandidátkách do PS

Myslím, že osvěžit naše myšlenkové zázemí a presentaci zajímavými, veřejně známými osobnostmi opravdu potřebujeme. Málo platné, lidi, kteří nejsou schopní se veřejně vyjadřovat, publikovat články a prezentovat názory nemohou voliče oslovit. To zajímavé se pro nás děje na linii mezi Piráty a Nepiráty...
od Vit.Simral
02 led 2017, 14:39
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Další osobností, kterou bych doporučovala oslovit v Brně, je i mezinárodně známý prof. Josef Šmajs . Myslím, že průnik s našimi tématy bude veliký. Rovněž je zastánce přímé demokracie.s Šmajs rozhodně propirátský je, dodnes mě v noci děsí jeho zkouškové otázky ala "co je to informace?", "co je to v...
od Jakub.Cech
05 led 2017, 12:15
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Jakub Cech

Ahoj, jmenuji se Jakub Cech, je mi neco malo pres 30 let a o aktivni politiku se zajimam uz od studia VS. Byl jsem puvodne clenem Mladych Konzervativcu a ODS. Po nekolikaletych zkusenostech s mistni a lehce i s celostatni politikou jsem ze strany odesel. Pracuji jako IT konzultant pro softwarove res...
od Vaclav.Fortik