Albert Diok

Archivační fórum pro vlákna přijatých zájemců o členství

Moderátor: PKS Praha

Pravidla fóra
Toto je dočasné archivační fórum pro odkládání vláken přijatých zájemců o členství. Vlákna sem přesouvá PKS Praha.
Zrušení archivu bude zváženo ve chvíli kdy začne kvalitně fungovat systém Evidence členů.
Albert.Diok
Člen KS Praha
Profese: student práva
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 2 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Albert Diok

Příspěvek od Albert.Diok » 06 dub 2017, 15:50

Ahoj Piráti
Jmenuji se Albert Diok, je mi 22, aktuálně studuji Právnickou fakultu UK + průběžně pracuji na studentských pozicích v oboru. Mezi mé záliby patří psychologie, fantasy a sci-fi literatura, právo, moderní technologie.

Piráty sleduji aktivně od roku 2009 a vždy jste mi byli sympatičtí hlavně svým liberalismem, který u žádné jiné strany nenacházím a který mi na české politické scéně chybí čím dál víc, což je hlavní důvod proč bych se rád aktivně zapojil. Další skutečnost, která mě značně znepokojuje, je omezování práv občanů, především práva na soukromí a s tím částečně související velmi neefektivní a zdlouhavá vymahatelnost práva obzvláště v případě pochybení státních orgánů.

Z politických témat mě zajímá například možnost využití moderních technologii ve státní správě, ale kupříkladu i problematika školství, které podle mě vůbec neodráží současné trendy ve společnosti a neučí lidi jednu z nejdůležitějších schopností – kriticky myslet.

Rád bych se zapojil jako dobrovolník do právního týmu strany, vyjma studia mám pracovní zkušenosti z přední české advokátní kanceláře nebo z dobrovolnických projektů přibližující práva laické veřejnosti a s publikací odborných článků s právní tématikou blízkou pirátům. Mezi mé oblíbené oblasti práva patří hlavně právo ústavní a trestní, konkrétněji pak svoboda projevu a její možná omezení. Nicméně mám i zkušenost z demonstrací nebo psaní článků, takže možností zapojení je jistě mnoho.