Albert Diok

V tomto fóru se představují příznivci Pirátů, kteří se chtějí stát členy.

Moderátor: PKS Praha

Pravidla fóra
V tomto vlákně se prosím ostatním členům stručně představte:
  1. Představení vložíte kliknutím na ikonu Obrázek, která se zobrazuje, pokud jste přihlášeni.
  2. Do předmětu napište svoje jméno a příjmení.
  3. V textu se nám prosím stručně představte a napište nám, co vás vede k zájmu o členství v Pirátech. Budeme rádi, když nám zároveň řeknete, jak byste se chtěli do činnosti strany zapojit a jaké máte zájmy, schopnosti a dovednosti.

Krajské předsednictvo vás bude informovat o nejbližší schůzi v tomto tématu nebo jiným vhodným způsobem.
Členství vznikne, jakmile na schůzi podáte písemnou přihlášku, budete přijati předsednictvem a zaplatíte členský příspěvek na transparentní bankovní účet (podrobnosti).

Albert Diok

Příspěvekod Albert.Diok » 06 dub 2017, 15:50

Ahoj Piráti
Jmenuji se Albert Diok, je mi 22, aktuálně studuji Právnickou fakultu UK + průběžně pracuji na studentských pozicích v oboru. Mezi mé záliby patří psychologie, fantasy a sci-fi literatura, právo, moderní technologie.

Piráty sleduji aktivně od roku 2009 a vždy jste mi byli sympatičtí hlavně svým liberalismem, který u žádné jiné strany nenacházím a který mi na české politické scéně chybí čím dál víc, což je hlavní důvod proč bych se rád aktivně zapojil. Další skutečnost, která mě značně znepokojuje, je omezování práv občanů, především práva na soukromí a s tím částečně související velmi neefektivní a zdlouhavá vymahatelnost práva obzvláště v případě pochybení státních orgánů.

Z politických témat mě zajímá například možnost využití moderních technologii ve státní správě, ale kupříkladu i problematika školství, které podle mě vůbec neodráží současné trendy ve společnosti a neučí lidi jednu z nejdůležitějších schopností – kriticky myslet.