Michal Kovařík

Archivační fórum pro vlákna přijatých zájemců o členství

Moderátor: PKS Praha

Pravidla fóra
Toto je dočasné archivační fórum pro odkládání vláken přijatých zájemců o členství. Vlákna sem přesouvá PKS Praha.
Zrušení archivu bude zváženo ve chvíli kdy začne kvalitně fungovat systém Evidence členů.
Michal.Kovarik
Člen KS Praha
Profese: nakladatelský pracovník, publicista
Dostal poděkování: 4 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Michal Kovařík

Příspěvek od Michal.Kovarik » 05 led 2018, 10:31

Vážení Piráti,
dovolte mi, abych se Vám představil jako zájemce o členství.
Je mi 29 let, narodil jsem se a žiji na Praze 11, kde řadu let sleduji a komentuji místní komunálně-politické záležitosti. Chodím na zastupitelstva, zapojuji se do int. diskusí, jihoměstští Piráti jsou moji přátelé. Pracuji jako nakladatelský pracovník v zahraničním nakladetelství. Mám středoškolské vzdělání zakončené maturitou v uměleckém-literárním oboru na odborném gymnáziu. V minulosti jsem působil jako reportér a redaktor v MF Dnes (Domácí zpravodajství-stáž), Naši rodině, Literárních novinách. Dále jsem působil jako filmový a kulturní produkční, vedl jsem a spoluprovozoval několik organizací v oboru kultury. Pořádal jsem kulturně zaměřená setkání, rozhovory a show s různými osobnostmi z oblasti kultury a umění. V minulosti jsem rovněž soukromě studoval a působil jako restaurátor, spoluprovozoval jsem knižní antikvariát v Praze.
Do Pirátské strany chci vstoupit pro její Revolučně-demokratickou atmosféru, ducha přátelské a otevřené komunity lidí, kterým je společná transparentnost a hájení veřejného zájmu ve společnosti i v politice. Podporovatelem a voličem strany jsem již několik měsíců, jsem zapojem do aktivit místního pirátského sdružení-klubu, který právě oficiálně vzniká, ale schází se již od konce léta 2017.