Nalezeno 869 výsledků hledání

Zpět

od Stanislav.Stipl
19 črc 2012, 16:50
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Stanislav Štipl

Ahoj, je mi 23 let, bydlím v Hradci Králové. Jsem absolventem ČVUT, kde dále studuji a zároveň pracuji jako programátor. Stále častěji se setkávám s tím, že pod záminkou ochrany takzvaných autorských práv dochází k jednání, které je v rozporu se zdravým rozumem, dobrými mravy nebo dokonce platnými z...
od Stanislav.Stipl
19 črc 2012, 16:58
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Setkání v Hradci králové 20. 7. od 18:00

Ahoj, rád bych se zúčastnil zítřejšího setkání. Doufám, že se nám podaří pohnout s tím výrazně dopředu. Hradec nespí, jen čeká :)
od Stanislav.Stipl
16 srp 2012, 13:37
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Vizitka: Český rozhlas Hradec Králové

Ahoj,
tak jako ostatním krajským lídrům mi přišla nabídka vizitky v regionálním vysílání ČRo. Inspiraci je možné hledat např. zde viewtopic.php?f=181&t=12812

Prosím o komentáře a připomínky:
Úpravy prosím provádějte v tomto padu. (Pad je způsob editování dokumentu, při kterém více uživatelů upravuje dokument zároveň a vám se jejich úpravy okamžitě zobrazují.)
od Stanislav.Stipl
04 zář 2012, 17:59
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Televize

Ve čtvrtek 6.7. v 17 hodin jdu natáčet odpověď na anketní otázku do Politického spektra ČT. Otázka je stejná jako v ostatních krajích: Jaký problém kraje, který se dosud krajským zastupitelům nepodařilo vyřešit, považujete za nejdůležitější, a jaké řešení, pokud budete zvolen, navrhujete? Chtěl bych...
od Stanislav.Stipl
07 zář 2012, 11:50
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Televize

Mám to za sebou, oba pánové z ČT byli velice vstřícní a sympatičtí. Nejprve jsme natáčeli na břehu Labe, kde se odpověď povedla, ale záběr zkazilo slunce. Pak jsme se přesunuli k rybníku Datlík :) Nedokážu posoudit formu a obsah vlastního vystoupení, ale rybník je super :)
od Stanislav.Stipl
10 zář 2012, 17:25
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Volební plakaty

Díky!