Dan Humpál

V tomto fóru se představují příznivci Pirátů, kteří se chtějí stát členy.

Moderátor: PKS Praha

Pravidla fóra
V tomto vlákně se prosím ostatním členům stručně představte:
  1. Představení vložíte kliknutím na ikonu Obrázek, která se zobrazuje, pokud jste přihlášeni.
  2. Do předmětu napište svoje jméno a příjmení.
  3. V textu se nám prosím stručně představte a napište nám, co vás vede k zájmu o členství v Pirátech. Budeme rádi, když nám zároveň řeknete, jak byste se chtěli do činnosti strany zapojit a jaké máte zájmy, schopnosti a dovednosti.

Krajské předsednictvo vás bude informovat o nejbližší schůzi v tomto tématu nebo jiným vhodným způsobem.
Členství vznikne, jakmile na schůzi podáte písemnou přihlášku, budete přijati předsednictvem a zaplatíte členský příspěvek na transparentní bankovní účet (podrobnosti).

Dan Humpál

Příspěvekod awetails » 03 říj 2017, 20:49

Zdravím všechny,

jsem 25letý SW vývojář narozený a celý život žijící v Praze. Momentálně dálkově studuji v Jihlavě, ale zatím tedy stále pouhý středoškolák s maturitou. Vzhledem k prozatím celoživotnímu zájmu o IT a mým politickým názorům se zájem o Piráty stal další logickou akcí, kterou jsem se konečně rozhodl udělat.